سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالک لاین

بالک لاین

مقاله اصلی: بالک لاین

میز بالکین با علامت گذاری استاندارد

سایت شرط بندی معتبر

در سال 1879 ، روشی به نام "بازی قهرمان" یا "راه آهن محدود" با هدف خاص ناامید کردن پرستار راه آهن معرفی شد. [1] این بازی از خطوط مورب در گوشه های جدول به مناطقی که تعداد آنها محدود شده بود استفاده می کرد. [13] در نهایت ، با این وجود ، علی رغم واگرایی از راه آهن مستقیم ، بازی قهرمان به سادگی ابعاد فضای بالک را که تحت ممنوعیت شیطانی موجود تعریف شده بود گسترش داد که برای جلوگیری از پرستاری کافی نبود. 

بالک لاین موفق به کسب بازی قهرمان شد ، و قوانین بیشتری را برای مهار تکنیک های پرستاری اضافه کرد. در بازی های بالکاین ، با کشیدن جفت خطوط بالکن به طول و عرض به طول جدول به موازات هر ریل ، به کل جدول به فضاهای بالک مستطیلی تقسیم می شود. این جدول را به نه فضای بالکن مستطیلی تقسیم می کند. چنین فضاهای بالک مناطقی از سطح میز را مشخص می کند که در آن بازیکن ممکن است فقط تا آستانه تعداد امتیازات را بدست آورد در حالی که توپ های جسم در آن منطقه قرار دارند. 

علاوه بر این ، مستطیل ها در هر خط با یک ریل به نام فضاهای لنگر ترسیم می شوند ، که برای جلوگیری از تعدادی از تکنیک های پرستاری ساخته شده است که از این واقعیت سو that استفاده می کنند که اگر توپ های جسم به یک خط بالک بپردازند ، هیچ محدودیتی برای شمارش وجود ندارد