سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش بینی یک مسابقه ی بیس بال

در میان طیف گسترده ای از زمین ها که ممکن است پرتاب شود ، چهار نوع اصلی عبارتند از: توپ سریع ، تغییر شکل (یا زمین خارج از سرعت) و دو توپ شکستن - منحنی و کشویی. [33] پارچها دارای رپرتوارهای مختلفی هستند که در پرتاب مهارت دارند. به طور معمول ، قبل از هر زمین گیر ، گیرنده به پارچ نشان می دهد که چه نوع زمین را باید پرتاب کند ، و همچنین به عنوان مکان عمودی و یا عمودی آن است. [34] اگر در انتخاب اختلاف نظر وجود داشته باشد ، پارچ ممکن است تابلو را لرزاند و گیرنده خواستار یک زمین متفاوت باشد.

سایت شرط بندی معتبر

با دونده در بیس و گرفتن امتیاز ، پارچ ممکن است اقدام به یک انتخاب کند ، یک پرتاب سریع را به سمت یک هیزم پوشاننده پایه انجام دهد تا سرنشین دونده را کنترل کند یا به طور مطلوب ، برچسب گذاری را انجام دهد. با این حال ، تلاش های پیکف تابع قوانینی است که حرکات پارچ را قبل و در هنگام تلاش برای وانت محدود می کند. نقض هر یک از این قوانین می تواند منجر به فراخوانی داور در مقابل پارچ شود ، که به هر دونده در محل اجازه می دهد بدون مجازات یک پایگاه را پیش ببرد.

اگر یک پایه مبادله دزدیده شده پیش بینی شود ، گیرنده ممکن است به یک زمین بازی دعوت شود ، یک توپ به عمد از بشقاب پرتاب شود ، به گیرنده اجازه می دهد آن را در حالت ایستاده بگیرد و به سرعت به یک پایه پرتاب کند. در صورت برخورد با یک خمیر با تمایل شدید به ضربه به یک طرف زمین ، تیم میدان ممکن است از یک شیفت استفاده کند ، در حالی که بیشتر یا همه بازیکنان به سمت چپ یا راست موقعیت های معمول خود حرکت می کنند. با دونده در پایه سوم ، ممکن است گلدانهای زیر زمینی بازی کنند ، تا به صفحه خانه نزدیک شوند تا شانس بیرون انداختن دونده روی یک توپ زمینی بهتر شود ، هرچند که یک زمین گیر شدید برخورد می کند از طریق یک داخل زمین کشیده شده.