سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرکات دوگانه برای کسب امتیاز

حرکات دوگانه هم برای امتیازات موفق بود ، هم برای MLB. داجرز در اولین حضور در خانه با 78672 هوادار رکورد حضور در MLB تک بازی را ثبت کرد.

در سال 1961 ، اولین حق رای دادن سناتورهای واشنگتن به مینیاپولیس - خیابان منتقل شد. پل برای تبدیل شدن به دوقلوهای مینه سوتا. همزمان دو تیم جدید به لیگ آمریکا اضافه شدند: Los Angeles Angels (که به زودی از مرکز شهر L.A. به آناهیم مجاور منتقل شد) و امتیازات جدید سناتورهای واشنگتن. NL در سال 1962 Houston Astros و New York Mets را اضافه کرد.

سایت شرط بندی معتبر

Astros (معروف به "Colt .45s" در سه فصل اول خود) به عنوان اولین حق امتیاز لیگ برتر جنوب از زمان جمع شدن سرهنگ های لوئیزویل در 1899 و اولین حق رای دادن به در امتداد ساحل خلیج واقع شود. مت ها با رفتن 40–120 در اولین فصل بازی خود در پایتخت رسانه ای کشور - و با بازی فقط کمی بهتر در مبارزات بعدی - شهرت بیهودگی را به دست آوردند اما در هشتمین دوره خود (1969) تیم های توسعه دهنده 1960 برای بازی در فصل پس از بازی ، اوج خود را با قهرمانی در سری جهانی نسبت به بالتیمور اوریولز بسیار مورد علاقه قرار دادند. در سال 1966 ، وقتی شجاعان به آتلانتا رفتند ، لیگ های بزرگ به "جنوب عمیق" منتقل شدند. در سال 1968 ، دو و میدانی شهر کانزاس به غرب رفت و به عنوان دو و میدانی اوکلند درآمد. در سال 1969 ، لیگ های آمریکا و ملی هر دو دو امتیاز گسترش را اضافه کردند. لیگ آمریکا خلبانان سیاتل (که پس از یک فصل فاجعه آمیز در سیاتل به آبجوهای میلواکی تبدیل شدند) و سلطنتی کانزاس سیتی اضافه شد. NL اولین حق رایزنی کانادایی را به نام Montreal Expos و همچنین San Diego Padres اضافه کرد.

در سال 1972 ، سناتورهای دوم واشنگتن به متروپلکس دالاس - فورت ورث نقل مکان کردند تا به تکاورهای تگزاس تبدیل شوند. در سال 1977 ، بیس بال دوباره گسترش یافت و تیم دوم کانادایی ، تورنتو بلو جیز ، و همچنین سیاتل مارینرز را اضافه کرد. پس از آن ، هیچ تیم جدیدی تا دهه 1990 اضافه نشد و هیچ تیمی تا سال 2005 منتقل نشد.