سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین ورزش اسکیت را بیاموزید

سایت شرط بندی معتبر

هدف بازی

هدف Skijoring این است که اسکی باز و تیم سگهای آنها - مانند Alaskan Malamutes - هماهنگ کار کنند. سگ ها با دویدن و کشیدن نیرو را تأمین می کنند و اسکی باز آنها را با صدای خود راهنمایی می کند و همچنین قدرت بیشتری را با اسکی و میله های خود تأمین می کند. در مسابقات ، هدف این است که با اتمام دوره در سریعترین زمان ممکن در برابر پیچیدگی ها ، در مسابقه برنده شوید. این ورزش همچنین به صورت تفریحی انجام می شود اگرچه در آنجا هیچ هدفی وجود ندارد ، اما فقط از فعالیت اسکی اسکوراسیون لذت می برد و با سگها هماهنگ کار می کند.

 

بازیکنان و تجهیزات

تجهیزات مورد نیاز Skijoring نسبتاً اساسی هستند. کمربند اسکیورینگ که توسط اسکی باز پوشیده می شود ، این یک کمربند پهن است که به دور کمر می چسبد ، اما ممکن است دارای حلقه های ساق پا نیز باشد تا در محل خود کمک کند. گاهی اوقات از مهارهای صخره نوردی نیز به عنوان کمربند استفاده می شود.

 

مهار سورتمه سگ مورد استفاده کاملاً عمومی است و می تواند برای انواع مختلف مسابقه سگ استفاده شود. سپس خط skijoring وجود دارد که برای اتصال اسکی باز به مهار سگ استفاده می شود. این معمولاً حداقل 1.5 متر طول دارد اما در صورت استفاده از تیم های بزرگتر سگ می تواند طولانی تر باشد. غالباً ، خطوط دارای بخشی از طناب بانجی هستند تا تأثیر حرکت رو به جلو سگ را جذب کنند. همچنین گزینه هایی برای رهاسازی سریع وجود دارد که اسکی باز را قادر می سازد به سرعت سگها را رها کند.