سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راگبی زنان

سایت شرط بندی معتبر

کشورهای اصلی

در انگلیس ، اتحادیه راگبی به عنوان یک ورزش "تاسیس" شناخته می شود ، که بیشتر توسط اعضای طبقات بالا و متوسط ??بازی می شود . به عنوان مثال ، بسیاری از دانش آموزان در مدارس دولتی و گرامرها اتحادیه راگبی بازی می کنند ، اگرچه این بازی (که سابقه طولانی بازی آن در مدارس دولتی تا دهه  بود) به طور فزاینده ای در مدارس جامع محبوب می شود .  علی رغم این کلیشه ، بازی ، به ویژه در غرب کشوردر بین تمام طبقات محبوب است. در مقابل ، لیگ راگبی به طور سنتی به عنوان یک پیگیری طبقه کارگر دیده می شود. استثنای دیگر در مورد کلیشه های طبقه بالا اتحادیه راگبی در ولز است ، جایی که به طور سنتی با تیم های کوچک روستایی متشکل از کارگران معدن زغال سنگ و سایر کارگران صنعتی که در روزهای تعطیل خود بازی می کردند ، ارتباط داشت.  در ایرلند ، اتحادیه راگبی و لیگ راگبی در حال تقسیم نیروها در اختلاف ملی و فرقه ای هستند ، تیم های بین المللی ایرلند نمایندگی هر دو نهاد سیاسی را دارند.

در استرالیا ، پشتیبانی از هر دو کد در نیو ساوت ولز ، کوئینزلند و سرزمین پایتخت استرالیا متمرکز است. همان مانع طبقاتی درک شده بین دو بازی در انگلیس نیز در این ایالت وجود دارد که با برجستگی و حمایت اتحادیه راگبی در مدارس خصوصی تقویت می شود.

موارد استثنا در مورد موارد فوق شامل نیوزیلند است (اگرچه بسیاری از افراد لیگ راگبی هنوز یک بازی کلاس پایین تر یا یک بازی برای "westies" با اشاره به حومه غربی طبقه پایین اوکلند و اخیراً جنوب اوکلند که این بازی نیز محبوب است) ، ولز ، فرانسه (به استثنای پاریس) ، کرن وال ، گلوستشایر ، سامرست ، مرزهای اسکاتلند ، شهرستان لیمریک (به راگبی مونستر مراجعه کنید ) و جزایر اقیانوس آرام ، جایی که اتحادیه راگبی در جوامع طبقه کارگر محبوب است. با این وجود ، لیگ راگبی به عنوان بازی مردم طبقه کارگر در شمال انگلیس  و در ایالت های استرالیای نیو ساوت ولز و کوئینزلند تلقی می شود.