سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بازی های المپیک

سایت شرط بندی معتبر

 

پاوو نورمی (-)، یک فنلاندی متوسط فاصله و مسافت های طولانی دونده ، با نام مستعار " پرواز فین " و یا "فانتوم فین"، مجموعه ای  رسمی رکورد جهانی در فواصل بین  متر و  کیلومتر، برنده نه مدال طلا و سه نقره در  رویداد خود در بازیهای المپیک   .

اطلاعات بیشتر: لیست مدال آوران المپیک و لیست برندگان مدال های طلای المپیک متعدد

به ورزشکاران یا تیم هایی که در هر مسابقه مقام های اول ، دوم یا سوم را کسب می کنند ، مدال اهدا می شود. برندگان مدال های طلا را دریافت می کردند که تا سال  از طلای جامد بود ، بعداً از نقره طلاکاری شده و اکنون نقره با روکش طلا ساخته شده است. با این وجود ، هر مدال طلا باید حداقل شش گرم طلای خالص داشته باشد.  نایب قهرمانان مدال نقره دریافت می کنند و به ورزشکاران مقام سوم مدال برنز اهدا می شود. در مواردی که یک تورنمنت یک حذفی (به ویژه بوکس) مورد مناقشه است ، ممکن است مقام سوم مشخص نشود و بازندگان هر دو نیمه نهایی هر کدام مدال برنز دریافت کنند.

 

 

در المپیک  فقط برنده و نایب قهرمان هر ماده مدال گرفت - برای اولین بار نقره و برای دوم برنز. قالب فعلی سه مدال در المپیک  معرفی شد .  از سال  به بعد ، ورزشکاران چهارم ، پنجم و ششم گواهینامه هایی دریافت کردند که به طور رسمی به عنوان دیپلم المپیک شناخته می شدند . از سال  ، اینها همچنین به نفرات رده هفتم و هشتم اعطا می شوند. در بازی های المپیک تابستانی  در آتن ، به برندگان مدال طلا ، نقره و برنز نیز تاج گل زیتون اهدا شد .  کمیته بین المللی المپیکآماری از مدال های کسب شده در سطح ملی (به جز ورزش های تیمی) نگهداری نمی کند ، اما NOC و رسانه ها آمار مدال ها را ثبت می کنند و از آنها به عنوان معیار موفقیت هر کشور استفاده می کنند.