سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در مورد واتر پلو چه می دانید

سایت شرط بندی معتبر

ویکت توسط یک خفاش محافظت می شود که با خفاش (و گاهی اوقات با بالشتک خود ، اما قوانین مربوط به LBW ، پا قبل از ویکت را مشاهده می کند) ، سعی می کند مانع از برخورد توپ به ویکت شود (اگر چنین شود ، او بیرون زده می شود ) و به نمره اجرا می شود که در آن امکان پذیر است.

از طریق استفاده از مترادف ، اخراج یک بتسمن به عنوان گرفتن یک ویکت شناخته می شود ،

از زمین کریکت گاهی اوقات (طبق قوانین کریکت به اشتباه ) به عنوان ویکت یاد می شود .

تاریخچه

اصل کلمه از wicket gate ، یک دروازه کوچک است. در اصل ، ویکت های کریکت فقط دو پاکت و یک وثیقه داشتند و شبیه دروازه بودند ، دقیقاً شبیه ویکت های استفاده شده در بازی ویکت (ورزش) در آمریکای شمالی . سومین کنده (میانی) در سال  معرفی شد ، پس از آنکه لامپی استیونز سه زایمان متوالی را به جان اسمال انجام داد که به جای برخورد به آنها ، مستقیماً از طریق دو کنده عبور کرد.

ضرب و شتم و ضمانت

هر ویکت از سه کنده ، تیرهای چوبی ایستاده تشکیل شده است که در داخل زمین چکش خورده اند و روی آنها دو قطعه ضربدری چوبی قرار دارد که به عنوان ضامن شناخته می شوند .

اندازه و شکل ویکت در طول  سال گذشته چندین بار تغییر کرده است. ابعاد و مکان آن اکنون با قانون  در قوانین کریکت تعیین شده است ، بنابراین:

قانون : ویکت ها . ویکت از سه کنده چوبی تشکیل شده است که دارای طول  اینچ (. سانتی متر) است. کنده ها در امتداد چین خمشی با فاصله مساوی بین هر استامپ قرار می گیرند. آنها به گونه ای قرار گرفته اند که عرض آنها  اینچ (. سانتی متر) است. دو ضامن چوبی در شیارهای کم عمق در بالای کنده ها قرار می گیرد. وثیقه ها نباید بیش از . اینچ (. سانتی متر) بالاتر از کنده ها باشند ، و برای کریکت باید . اینچ (. سانتی متر) طول داشته باشند.