سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با ورزش مهیج هاکی

سایت شرط بندی معتبر

بازیکنان ممکن است در بالای شانه های خود توپ یا توپ را بازی نکنند ، مگر اینکه بخواهند ضربه ای را که می تواند به درون دروازه بکشد ذخیره کنند ، در این صورت به آنها اجازه داده می شود توپ را متوقف کنند یا آن را با خیال راحت دور کنند. اگر در حریف متری حریف باشید و در هر صورت چنین حرکتی مغایر با قانون باشد ، نوسان ، مانند ضربه ، هنگام شوت بلند به سمت دروازه (یا حتی از فاصله دور از دروازه) احتمالاً بازی خطرناکی تلقی می شود.

در لیگ ملی انگلیس ، در صورت تکمیل استفاده از یک عمل کنترل شده ، یک توپ بالاتر از شانه اکنون یک اقدام قانونی است.

هشدارها و تعلیق ها

کارتهای پنالتی

کارت سبز (اخطار با تعلیق دقیقه)

کارت زرد (تعلیق / دقیقه بسته به شدت خطا)

کارت قرمز (تعلیق دائمی)

هاکی از سیستم اخطارها و تعلیق های کارت پنالتی سه لایه استفاده می کند :

یک بازیکن پن ایالتی کارت سبز دریافت می کند.

اگر کارت سبز نشان داده شود ، بسته به مقررات ملی ، بازیکن مجبور است دو دقیقه زمین را ترک کند ، اگرچه در استانداردهای جهانی بازیکن باید دو دقیقه زمین را ترک کند ، اما هرگونه تخلف بیشتر منجر به کارت زرد یا قرمز می شود .

کارت زرد تعلیق رسمی است شبیه به جعبه مجازاتدر هاکی روی یخ مدت زمان تعیین شده توسط داور صادر کننده کارت است و بازیکن باید به یک منطقه از پیش تعیین شده از زمین که توسط داوران یا انجمن محلی / ایالتی / ملی آن کشور انتخاب شده است ، برود. در این حالت به طور کلی در ابتدای مسابقه در کتاب قوانین قرار می گیرد که آن بازیکن باید به آنجا برود. بیشتر داوران حداقل  دقیقه بدون تعویض انتخاب می کنند. حداکثر زمان به صلاحدید داور است ، بسته به شدت جرم. به عنوان مثال زرد دوم به همان بازیکن یا اولین خطر ممکن است ده دقیقه فرصت داده شود. (در بعضی از حالت ها ، از جمله در محیط داخلی