سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت هاکی روی چمن و روی یخ

سایت شرط بندی معتبر

دبیرستان اکستر

از زمان سرشماری سال  ،  نفر ،  خانوار و  خانوار در این شهر سکونت داشتند. تراکم جمعیت . نفر در هر مایل مربع (. / کیلومتر بود  ). شد  واحد خانه در چگالی متوسط . در هر مایل مربع (. / کیلومتر وجود دارد  ). ترکیب نژادی شهر .? سفید ، .? آمریکایی آفریقایی تبار ، .? بومی آمریکایی ، .? آسیایی ، .? نژاد دیگر و .? از دو یا چند نژاد بود. نژاد اسپانیایی تبار یا لاتین از هر نژاد .? از جمعیت را تشکیل می داد.

 خانوار وجود داشت که از این تعداد .? دارای فرزندان زیر  سال با آنها زندگی می کردند ، .? از آنها را زوج های متاهل با هم زندگی می کردند ، .? یک زن خانه دار بدون شوهر داشتند و .? آنها غیر خانواده بودند. / درصد از کل خانوارها از افراد تشکیل شده و / درصد کسی که تنها  سال یا بیشتر زندگی می کرد ، بودند. متوسط ??خانوار / و متوسط ??خانوار / بود.

در شهر ، توزیع سنی جمعیت .? زیر  سال ، .? از  تا  ، .? از  تا  ، .? از  تا  و .? که  سال سن داشتند ، مسن تر. سن متوسط ??. سال بود. از هر  زن ، . مرد وجود داشت. از هر  زن  ساله و بالاتر ، . مرد وجود داشت.

برای دوره زمانی -- ، برآورد متوسط ??درآمد سالانه یک خانوار در این شهر  دلار و متوسط ??درآمد یک خانواده  دلار بوده است. درآمد کارگران تمام وقت مرد ، دلار در مقابل ، دلار برای زنان متوسط ??بود. درآمد سرانه این شهر  دلار بود. حدود .? خانواده ها و .? جمعیت زیر خط فقر بودند ، از جمله .? افراد زیر  سال و .? افراد  سال یا بالاتر.

حمل و نقل

Amtrak Downeaster در Exeter متوقف می شود و خدمات راه آهن مسافر را به پورتلند و بوستون ارائه می دهد .

 

Exeter با چهار خروجی (-) از مسیر  انجام می شود و بین ایالت  حدود  مایل ( کیلومتر) به شرق است. مسیرهای  ،  ،  ،  و A در مرکز شهر به هم می رسند و مسیر  در ضلع شرقی شهر است.