سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تونی کالینز کیست

سایت شرط بندی معتبر

لیگ راگبی به خاطر بازی سخت فیزیکی اش مشهور است

دو مسئولیت مهاجمان را می توان به "بازی معمولی" و "بازی اسکرام" تقسیم کرد. برای کسب اطلاعات در مورد نقش یک مهاجم در بازی اسکرام ، به اسکرامگ لیگ راگبی مراجعه کنید . موقعیت های مهاجم به طور سنتی با توجه به موقعیت بازیکن در اسکرام نامگذاری می شوند ، اما با توجه به "بازی معمولی" به استثنای قلاب ، برابر هستند. موقعیت های مهاجم به طور سنتی به شرح زیر تعیین می شوند:

 

غرفه و یا ردیف جلو به جلو (شماره و ) به طور معمول از بزرگترین بازیکنان بر روی زمینه. آنها در مرکز خط قرار گرفته اند. طرفدار "مجری" خواهد بود ، مخالفان را از حمله به مرکز خط دفاعی منصرف می کند و در حمله ، توپ را با تهاجمی به دفاع می رساند ، تیم را تحریک می کند.

فاحشه (شماره ) است که به احتمال زیاد به بازی در نقش نیمه ساختگی. در دفاع هوکر معمولاً در وسط خط در مقابل وسایل و ردیف دوم حریف دفاع می کند. هوکر وظیفه سازماندهی دفاع در میانه میدان را بر عهده خواهد داشت. در حمله به عنوان نیمه ساختگی ، این بازیکن وظیفه شروع بازی از هر توپ با توپ را دارد یا توپ را به بازیکن مناسب منتقل می کند یا در لحظه های مناسب ، از نیمه ساختگی فرار می کند. بسیار حیاتی است که قلاب می تواند به خوبی عبور کند. به طور سنتی ، هوکرها توپ را در اسکرام "قلاب" می کردند. هوکرها احتمالاً بیش از هر بازیکن دیگری در زمین تکل می زنند. قلاب همیشه درگیر بازی است و باید بسیار متناسب باشد. آنها باید شناخت بسیار خوبی از بازی و بازیکنان اطراف خود داشته باشند.