سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش قوانین ورزش بسکتبال قسمت چهاردهم

سایت شرط بندی معتبر

 

فعالیت های بسکتبال باید کاملاً با برنامه های علوم ورزشی و پزشکی ورزشی سازگار باشد. ورزشکاران بین 18 تا 25 سال برای مردان و 18 تا 23 سال برای زنان در یادگیری پیروزی شرکت می کنند. این ورزشکاران در کشورهای CIS ، CCAA یا NCAA شرکت خواهند کرد. مرحله آموزش برای بردن برای مردان 25/2 و برای زنان 23+/ است. این بازیکنان به صورت حرفه ای بازی می کنند و مشتاق نمایندگی کانادا هستند.

سلامتی ملت

مرحله نهایی مدل بازنشستگی و حفظ یا فعال برای زندگی است. در این مدت بازیکنان از موقعیت های کاملاً رقابتی به سمت برنامه های تفریحی بیشتری می روند. برای بسیاری از ورزشکاران بسیار رقابتی ، این زمان تغییر بزرگی است. برنامه ای برای کمک به این بازیکنان در این روند بسیار مهم است. برای بسیاری ، آنها را در نقش های مختلف مانند مربیان ، داوران و مدیران در سیستم بسکتبال آموزش می بیند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه این مسیری برای پیگیری مربیان فراهم می کند ، اما همه بازیکنان موفق یک چیز مشترک خواهند داشت - عشق یا علاقه به بازی. ما ، به عنوان مدیران ، مربیان ، والدین و داوطلبان ، باید اطمینان حاصل کنیم که محیطی را فراهم می کنیم که به بازیکنان اجازه می دهد در مورد بسکتبال "گیر بیفتند". اگر این اتفاق بیفتد ، ورزشکاران به طور ذاتی می خواهند بیاموزند ، تا تمام توانایی های خود را به چالش بکشند.

 

مدل توسعه ورزشکاران دراز مدت کانادا

(LTAD)

مفهوم اصلی سیستم LTAD کانادا و مدل توسعه ورزشکاران بسکتبال (ADM) ما این است که نشان می دهد عملکرد بهتر ورزشی و درصد بیشتری از جمعیتی که به فعالیت های بدنی ارتقا promoting دهنده سلامتی مشغول هستند ، هر دو نتیجه یک ورزش کاملاً پیشرفته هستند. سیستم توسعه

LTAD عبارت است از:

• آموزش ، رقابت و برنامه ریزی بهبودی بهینه با توجه به توسعه و بلوغ بیولوژیکی             

• فرصت برابر برای شرکت و رقابت