سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش های مناسب برای بدمینتون

بازیکنان باید کفش های بدمینتون را به جای مربیان عمومی یا کفش های دویدن انتخاب کنند ، زیرا کفش های بدمینتون مناسب کف بسیار نازکی دارند ، مرکز ثقل فرد را پایین می آورند و در نتیجه آسیب کمتری به دنبال خواهند داشت. بازیکنان همچنین باید اطمینان حاصل کنند که با پا و زانو در همه ردیف ها ، حرکت پا و ایمن را بیاموزند. این مسئله فراتر از یک نگرانی ایمنی است: انجام حرکت مناسب پا نیز برای جابجایی م aroundثر در محوطه دادگاه بسیار مهم است.

سایت شرط بندی معتبر

تکنیک

این بخش به هیچ منبعی استناد نمی کند. لطفاً با افزودن نقل قول ها به منابع معتبر به بهبود این بخش کمک کنید. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. (سپتامبر 2009) (با نحوه و زمان حذف این پیام الگو آشنا شوید)

یک بازیکن زن پرواز بالایی دارد

سکته های مغزی

بدمینتون ضربه های اساسی متنوعی را ارائه می دهد و بازیکنان برای انجام م .ثر همه آنها به مهارت بالایی نیاز دارند. تمام سکته ها را می توان به صورت فورهند یا بک هند انجام داد. قسمت فورهند یک بازیکن همان طرف بازی او است: برای بازیکن راست دست ، سمت جلو سمت راست و سمت عقب سمت چپ آنها است. سکته های فورهند با جلو کشیدن دست (مانند ضربه با کف) ضربه می خورند ، در حالی که سکته های عقب با عقب بودن عقب (مانند ضربه با انگشتان) ضربه می خورند. بازیکنان غالباً ضربه خاصی را در قسمت جلو می زنند و یک عمل ضربه عقب انجام می دهند و بالعکس.