سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه آموزش های ورزشی

در دهه 1950 ، انجمن ملی مربیان ورزش (NATA) تدوین استانداردهای درسی را برای ارتقا و پیشرفت حرفه آغاز کرد. در سال 1969 ، NATA به طور رسمی استانداردهای درسی و صلاحیت ها را برای برنامه های آموزش آموزش ورزشی در سراسر ایالات متحده تصویب کرد.

سایت شرط بندی معتبر

[7] [8] استانداردها و شایستگی های آموزشی توسط کمیته صدور گواهینامه NATA (BOC) در سال 1982 ایجاد شد. این کمیته همچنین یک آزمون اعتبارنامه برای یک اعتبار معتبر ملی ایجاد کرد. [9] در سال 1989 ، شورای صدور گواهینامه (BOC) به یک سازمان مستقل و غیرانتفاعی تبدیل شد. [9] امروز ، صدور گواهینامه از طریق موفقیت آمیز بودن آزمون هیئت مدیره صدور گواهینامه برای مجوز دولت لازم است.

اولین برنامه درسی آموزش ورزشی در سال 1959 توسط انجمن ملی مربیان ورزشی تصویب شد و تعداد برنامه های آموزشی ورزشی در سراسر کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده شروع به رشد کرد. در اوایل دوره اصلی ، آموزش ورزشی بیشتر به سمت آماده سازی دانش آموز برای آموزش و ارائه خدمات آموزش ورزشی در سطح متوسطه بود ، با تأکید بر سلامت و تربیت بدنی. این برنامه برای اولین بار در مقطع کارشناسی در سال 1969 به مدارس دانشگاه ایالتی مانکاتو ، دانشگاه ایالتی ایندیانا ، دانشگاه لامار و دانشگاه نیومکزیکو معرفی شد.