سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم Stableford در ورزش گلف

سیستم Stableford ساده بازی سکته مغزی است که به بازیکنان بر اساس امتیاز آنها نسبت به حد حفره امتیاز می دهد. امتیاز یک سوراخ با در نظر گرفتن نمره برابر محاسبه می شود ، با اضافه کردن 2 ، سپس نمره سوراخ بازیکن را کم می کند و در صورت منفی نتیجه صفر می شود.

سایت شرط بندی معتبر

به طور متناوب ، یک گلدان دوتایی یا بدتر امتیاز صفر است ، یک گلدان یک امتیاز دارد ، برابر دو ، یک مرغدار سه ، عقاب چهار و غیره است. مزایای این سیستم نسبت به بازی سکته مغزی امتیاز طبیعی تر "بالاتر بهتر است" است ، توانایی مقایسه نمرات استابلدفورد بین بازی ها در دوره هایی با کل امتیازات مختلف (نمره "حتی" در بازی سکته مغزی همیشه یک امتیاز استابلفورد از 36) ، دلسرد کردن تمایل به ترک کل بازی پس از بازی به خصوص یک سوراخ بد (یک مبتدی که با قوانین سخت بازی می کند ممکن است به اندازه 8 یا 10 امتیاز در یک سوراخ دشوار داشته باشد ؛ امتیاز Stableford آنها برای سوراخ صفر خواهد بود ، که آنها را فقط دو امتیاز عقب می اندازد مهم نیست که چقدر بد بازی کرده باشند) ، و توانایی به راحتی گرفتن توپ یکی از امتیازات حفره ای است که سرعت بازی را غیرممکن می کند.

USGA و R&A سیستم "Modified Stableford" را برای بازیکنان خراشیده مجاز می دانند ، که باعث می شود ارزش صفر ، مرغی به ارزش 2 ، عقاب 5 و عقاب دو 8 ، در حالی که جریمه مجازات 1 پوند و دو گلدان یا بدتر است −3 همانند سیستم اصلی ، بالاترین امتیاز در بازی پیروز می شود و امتیازات وحشتناک در یک یا دو سوراخ نمره کلی بازیکن را خراب نمی کند ، اما این سیستم به بازی "bogey-birdie" بیشتر از بازی اصلی پاداش می دهد و گلف بازان را تشویق می کند که تلاش کنند عکس های پرچین پرنده پرنده یا عقاب پر خطرتر به جای اینکه هر سوراخ را به راحتی بریزید. [17]