سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول بدمینتون

سایت شرط بندی معتبر

هر دو تیم از ابتدا شروع می کنند و یک تیم شاتل را به تیم دیگر می رساند. دو تیم امتیاز را بازی می کنند. هر کدام از تیم ها امتیاز کسب کنند ، به تور می دوند. تیم ها فقط در صورت حضور در تور می توانند امتیاز کسب کنند. تیم پایه می تواند هر نوع شلیک را تغذیه کند. این می تواند یک لوب عمیق یا یک خوراک کوتاه از طریق شبکه باشد. هر بار که تیم خالص یک امتیاز کسب می کند ، آن را به امتیاز خود اضافه می کند. هنگامی که تیم پایه یک امتیاز را بدست آورد ، آنها به مرحله حمله حمله می کنند و می توانند امتیازات خود را جمع کنند. نبرد تیمی در برابر یکدیگر تا زمانی که یک تیم 15 امتیاز کسب کند!

بدمینتون پینگ پنگ:

قوانین عادی امتیازدهی در بدمینتون اعمال می شود ، اما بازیکنان باید متناوباً با شریک خود به شاتل بزنند (شبیه دو برابر پینگ پنگ). این بازی برای کار روی هماهنگی و استقامت عالی است. همچنین از آنجا که بازیکنان باید تصمیم بگیرند که کجا باید به شاتل برخورد کنند ، این یک استراتژیک است. این بازی را می توان به صورت مشارکتی یا رقابتی انجام داد.

سراسر دنیا:

بازیکنان در هر طرف تور صف آرایی می کنند. بازیکن اول شاتل را تغذیه می کند و باید به آن طرف شبکه بپیوندد تا به خط مقابل بپیوندد. بازیکنان پس از برخورد به شاتل همچنان به تعویض کناره های شبکه ادامه می دهند.

با دیدن اینکه کدام تیم می تواند طولانی ترین رالی را داشته باشد با 4 بازیکن همکاری کنید. با حذف کل دانش آموزان پس از از دست دادن امتیاز ، با کل کلاس بازی کنید. وقتی دو بازیکن باقی مانده است ، دانش آموزان باید راکت خود را رها کنند ، در یک دایره بچرخند ، راکت خود را بردارند و مرغ پرنده را بزنند. آخرین بازیکن باقی مانده برنده است

هدف این بازی بدمینتون این است که وقتی بازیکنان در حالت تهاجمی قرار دارند و باید پرخاش کنند و در هنگام دفاع از یکدیگر تمایز قائل شوند.