سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوارکاری برای مبتدیان

سایت شرط بندی معتبر

آنها توسط همه رقبا دیده می شوند. به دستورالعملهای سیستم رسم حرارت مراجعه کنید.

4. اگر فرم های ورود برای مسابقات Sporting Horse Events (مانند Agi ، Shows و غیره) ارائه شده باشد ، رقبا باید نام خود را وارد کنند

و اسبهایشان بر روی آنها برای هر رویداد نامگذاری می شود. در صورت عدم ارائه فرم ورود ، مداد باید همان را در a ثبت کند

کتاب.

5- در صورت امکان ، برای اطمینان از حضور چهار مبتدی در فینال ، باید تمام تلاش ها را انجام داد.

6. همسران پایدار دو یا چند اسب هستند که به طور دائم در یک آدرس / محل زندگی می کنند. "همسران پایدار" نباید

همان گرما را بکشید مگر اینکه شماره های ورود اجازه آن را ندهند.

7. جایی که ورودی ها قبل از روز نمایش یا ژیمناخان بسته می شوند و چند خراش روی می دهد ، آخرین اسب کشیده می شود

باید به بالا حرکت کند تا جایگزین همان شود ، و تا آنجا که ممکن است عاقلانه ادامه دهد تا بتواند بخاری ها را کار کند

با چهار (4) اسب.

سیستم کشش گرمایی

1. تعداد گرما ها را با تعداد نهایی اسب هایی که در این مسابقه وارد می شوند ، کار کنید. هدف داشتن همه خطوط است

در یک فینال پر شد. به عنوان مثال: 12 اسب - 4 گرما 3. 15 اسب - 3 گرم 4 ، 1 گرما 3.

2. به هر اسبی که برای مسابقه وارد می شود ، یک عدد روی ورق گرم داده می شود. در مورد (SR) همان سوار یا

(SM) به همسران پایدار این اسبها همان تعداد داده می شود اما به آنها یک حرف نیز داده می شود.

به عنوان مثال: Number (SR) 4 (A) -Jackpot (B) La De Dah و (SM) 1 (A) Charlies Angel (B) Bagous. بنابراین در این

در صورت داشتن 16 اسب فقط 14 عدد ترسیم می شود.

3. قرعه کشی توسط یک قرعه کشی الکترونیکی یا دستگاهی از نوع یکنوع بازی شبیه لوتو انجام می شود. حرارت ها به صورت زیر پر می شوند.

به عنوان مثال: اگر 4 گرم وجود داشته باشد ، ابتدا موقعیت 1 در هر گرما پر می شود و به دنبال آن موقعیت 2 و

به زودی. هنگامی که یک (SR) کشیده می شود اسب A وضعیت گرمای بعدی را در دسترس خواهد داشت ، یک شکاف گرمایی باید وجود داشته باشد

داده شده (در صورت وجود) و اسب B وارد می شود. در مورد (SM) نیز همین اصل اعمال می شود. (شکاف در گرما

برای SM اعمال نمی شود).

امتیازات قهرمانی

1. امتیازات جوایز قهرمانی و اسب سال به شرح زیر است:

1 - 4 امتیاز ، 2 - 3 امتیاز ، 3 - 2 امتیاز ، 4 - 1 امتیاز

2. در مورد گرمای مرده ، نقاط 1 و 2 به هم اضافه می شوند.

یعنی 4 + 3 = 7 سپس بر 2 = 3.5 تقسیم می شود. بدین ترتیب اختصاص 3.5 امتیاز به هر رقیب