سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با قوانین تیراندازی

سایت شرط بندی معتبر

این دامنه ها در تمام طول سال ، از ساعت 8 صبح تا غروب آفتاب ، دوشنبه تا شنبه و ظهر تا غروب آفتاب روزهای یکشنبه ، در صورت باز شدن موارد دیگر ، در طول سال باز هستند. در زیر استثنای Scotia Range را ببینید. لطفاً برای بررسی وضعیت روزانه محدوده هایی که می خواهید بازدید کنید ، با دفتر منطقه ای مناسب تماس بگیرید.

 

قبل از بازدید ، لطفاً مقررات محدوده تیراندازی و اقدامات ممنوع باز شده در پنجره جدید را مرور کنید. در حالی که برد فعال است ، برنج تیراندازان را جمع نکنید.

 

تیراندازان باید توجه دیگران را در انتظار نیمکت باز نشان دهند. معمولاً یافتن یک بزرگسال که به کودک آموزش شلیک می دهد یا یافتن شخصی که در دیدن اسلحه با مشکل روبرو است ، به خصوص منجر به فصل خرس و آهو معمول است. لطفاً در چنین شرایطی صبور باشید ، و اگر مناسب به نظر می رسد ، کمک کنید. هر کس زیر 16 سال باید شخص 18 ساله یا مسن تری را همراه خود داشته باشد.

 

کمیسیون بازی پروژه های اصلاح سرب و ارتقا safety ایمنی را در همه میدان های تیراندازی عمومی به پایان رسانده است. تعمیر و نگهداری معمول ، از جمله بازسازی ایستگاه های خط هدف ، برش چمن و سایر فعالیت های پاکسازی ، اغلب به بسته شدن دامنه ها برای چندین ساعت در هر ماه نیاز دارد. سالانه بیش از 200000 دلار برای تعمیر و نگهداری میدان تیر هزینه می شود. برای کمک به پایین نگه داشتن هزینه ها ، و اجازه می دهد که این بودجه به پروژه ها و برنامه های دیگر هدایت شود ، کاربران باید:

 

از شلیک کردن چارچوب مورد استفاده برای نگه داشتن مواد backstop و

موارد خراب را تمیز کنید ، اهداف را از پشت ساختمان ها بردارید ، نیمکت های تیراندازی را تمیز نگه دارید و سایر زباله ها را دور بریزید.

 

گروهها ممکن است از اول ژانویه تا اول اکتبر با تماس با دفتر منطقه حداقل 20 روز قبل دامنه ها را در روزهای هفته ، به استثنای تعطیلات ایالتی ، رزرو کنند. این محدوده هنگام رزرو برای افراد دیگر بسته می شود