سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه صحیح شنا کردن

سایت شرط بندی معتبر

هدف بازی

هدف استخر این است که همه توپهای تعیین شده خود را گلدان کنید (یا راه راه یا جامد) و سپس 8 گلدان را گلدان کنید ، بنابراین در این بازی برنده می شوید. از آنجا که مسابقات استخر اغلب از چندین بازی در قالب "بهترین حالت خارج از حالت" تشکیل شده است ، بازیکنان سعی می کنند به همان تعداد بازی که برای برنده شدن در این بازی برنده هستند. بازیکنان باید از مهارت های خود در حمله و بازی ایمنی و همچنین مهارت های تاکتیکی برای پیروزی در مسابقه استفاده کنند.

بازیکنان و تجهیزات

برای بازی در استخر ، تجهیزات زیر لازم است:

جدول: میز مورد استفاده در استخر تقریباً 9 فوت در 4.5 فوت است هرچند که بازی ها را اغلب می توان روی میزهای با اندازه متفاوت انجام داد.

توپ: در مجموع 16 توپ ، شامل یک توپ نشانه سفید ، هفت توپ راه راه ، هفت توپ جامد و یک توپ سیاه (8 توپ).

نشانه ها: بازیکنان هر یک نشانه دارند که می تواند از چوب ، الیاف کربن یا فایبرگلاس ساخته شود و این برای ضربه زدن به توپ نشانه استفاده می شود.

گچ: برای اطمینان از اینکه کنترل بیشتری روی ضربات خود دارند ، هر بازیکن تمایل دارد تا انتهای نشانه خود را گچ کند تا اطمینان حاصل کند که تماس خوبی بین نشانه و توپ وجود دارد

استخر هشت توپه را می توان به صورت یک نفره یا دوتایی بازی کرد و با نشانه و 16 توپ ، 15 توپ جسم و یک توپ نشانه بازی می شود (توپی که بازیکنان برای امتحان کردن به توپ های دیگر می زنند) استخر در مقایسه با اسنوکر و بیلیارد بستگان نزدیک می تواند یک بازی نسبتاً سریع باشد اما این باعث می شود مهارت کمتری در بازیکنانی که برای انجام بازی در سطح بالایی به مهارت ، تمرکز و تفکر تاکتیکی بالایی نیاز دارند ، باشد.