سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ورزش بدمینتون

سایت شرط بندی معتبر

این اصول اصول بدمینتون برای دو نفره را شامل می شود. راهنمای کامل ما در مورد قوانین بدمینتون برای دو نفره را ببینید تا جزئیات کامل در مورد همه قوانین تجزیه و تحلیل کنید.

 

قوانینی برای مجردها

در مقایسه با دو برابر ، تک نفره خیلی جلوتر است. لازم نیست نگران باشید که چه کسی در حال خدمت است زیرا اگر در این رالی برنده شدید ، در حال خدمت هستید و به خدمت ادامه می دهید تا جایی که یک امتیاز از دست دهید.

 

نیازی نیست به یاد داشته باشید که از کدام طرف راهپیمایی را شروع کرده اید زیرا بدون شریک شما و بازیکن دیگر تنها کسانی هستند که می توانند خدمات دریافت کنند و دریافت کنند. فقط امتیاز را ثبت کنید و می دانید که از کدام طرف خدمت / دریافت می کنید.

 

چه چیزی در داخل و خارج است؟ خدمت و تجمع یکسان است؟

در مواردی که در دادگاه تغییر می کند در طول سرویس و بعد از آن در هنگام تجمع در دو برابر تغییر می کند. در تک آهنگ ها آنچه در هنگام سرویس و رالی داخل و خارج است یکسان است.

 

هنگام سرویس دهی و امتیاز حتی مناطقی است که با رنگ نارنجی مشخص شده اند

 

هنگام سرویس دهی و امتیاز ضربدر ، مناطقی که با نارنجی مشخص شده اند قرار دارند

 

پس از سرویس اولیه ، مناطقی که با رنگ نارنجی برجسته شده اند برای افراد مجرد است

 

در تک آهنگ ها ، جعبه های عریض (که به آن خطوط تراموا نیز می گویند) همیشه بیرون هستند و جعبه های پشت زمین همیشه داخل هستند.

 

آیا علاقه مند هستید یاد بگیرید که چگونه قوانین مبهم تر برای مجردها بازی می کنند؟ سپس مقاله جامع ما در مورد قوانین بدمینتون برای مجردها را بررسی کنید.

 

گسل های معمول بدمینتون

یک خطا به تجمع در بدمینتون پایان می دهد و به شخص یا جفتی که مرتکب خطا شده است امتیاز می دهد. خطاهای مختلفی وجود دارد که باید هنگام بازی بدمینتون مراقب آنها باشید اما در اینجا پنج رایج است