سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس مناسب بسکتبال

سایت شرط بندی معتبر

در ماه فوریه ، فصل عادی برای جشن بازی سالانه NBA All-Star مکث می کند. هواداران در سراسر ایالات متحده ، کانادا و از طریق اینترنت رای می دهند و برترین رای دهندگان در هر کنفرانس به عنوان کاپیتان انتخاب می شوند. آراan طرفداران ، بقیه شروع کنندگان allstar را تعیین می کند. مربیان به 14 ستاره باقی مانده رای می دهند. سپس ، رأی دهندگان برتر در هر کنفرانس تیم خود را از یک مجموعه بازیکنان ستاره ها تهیه می کنند. بهترین رای دهنده در لیگ اولین انتخاب و غیره را بدست می آورد. به بازیکنی که در طول بازی بهترین عملکرد را دارد ، جایزه Game MVP اهدا می شود. از دیگر جذابیت های استراحت All-Star می توان به Rising Stars Challenge (در اصل Rookie Challenge) اشاره کرد ، جایی که بازیکنان تازه وارد و سال دوم NBA در یک بازی بسکتبال 5 بر 5 بازی می کنند ، در حالی که قالب فعلی بازیکنان ایالات متحده را در برابر آنها قرار داده است. کسانی که از بقیه جهان هستند ؛ چالش مهارت ها ، جایی که بازیکنان برای به پایان رساندن یک دوره مانع متشکل از شوت زدن ، پاس دادن و دریبل زدن در سریع ترین زمان با یکدیگر رقابت می کنند. مسابقه سه امتیازی ، جایی که بازیکنان برای به دست آوردن بیشترین تعداد گل سه امتیازی در یک زمان مشخص رقابت می کنند. و مسابقات NBA Slam Dunk ، که در آن بازیکنان با توجه به قضاوت ، به سرگرم کننده ترین شکل توپ را غوطه ور می کنند. این جاذبه های دیگر نام های متفاوتی دارند که شامل اسامی حامیان مالی مختلفی است که برای حق نامگذاری پرداخت کرده اند.

 

اندکی پس از استراحت در استار ، آخرین مهلت تجاری است که قرار است در شانزدهم شانزدهم این فصل (معمولاً در فوریه) در ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی سقوط کند. پس از این تاریخ ، تیم ها مجاز به تعویض بازیکنان با یکدیگر برای ادامه فصل نیستند ، اگرچه آنها هنوز هم می توانند بازیکنان را امضا و آزاد کنند. معاملات عمده اغلب درست قبل از پایان مهلت معاملات انجام می شود و آن زمان را برای مدیران کل وقت زیادی می کند

NBA همچنین تنها لیگ است که به طور منظم بازی ها را در روز کریسمس برنامه ریزی می کند. [90] لیگ از سال 1947 به طور منظم در تعطیلات بازی می کرد ، [91] اگرچه اولین بازی های روز کریسمس تا سال 1983–84 از تلویزیون پخش نمی شد. [92] در بازی هایی که در این روز برگزار می شود بهترین تیم ها و بازیکنان حضور دارند. [90] [91] [92] کریسمس همچنین برای NBA در تلویزیون قابل توجه است ، زیرا تعطیلات زمانی است که اولین بازی های NBA هر فصل از تلویزیون شبکه پخش می شود. [91] [92] بازی هایی که در این روز انجام می شود از بالاترین امتیازات در طول یک فصل خاص بوده است.